loading...
بی کران
پویا پارسا داداشی بازدید : 269 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

استیوجابز در میان مدیران عصر ما تبدیل به یک اسطوره شد که دنیای فناوری را تکان داد. زندگی و تفکر متفاوتش از او مردی ساخت که نام او را تبدیل به یک نماد ساخته است. اما می دانید که او در طول حیات و مدیریتش علاقه ای به عمومی کردن زندگی شخصی خود نداشت و به همین خاطر میلیون ها نفر مشتاق بودند با داستان زندگی این نابغه تکنولوژی آشنا شوند. تا پیش از انتشار این کتاب، هیچ منبع مکتوب مورد تایید دیگری از زندگی او وجود نداشت، و این تنها کتابی است که با رضایت استیو جابز و بر اساس بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی با خود او، طی ۲ سال نوشته شده است. در کنار آن برای جمع آوری اطلاعات با بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و رقیبان استیوجابز گفتگو شده است.

استیو جابز

پویا پارسا داداشی بازدید : 699 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (2)

با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت و با احترام به شرکت نرم افزاری پرند ارائه دهنده مجموعه نرم افزاری کینگ(KING 2012).چند وقت پیش زمانی که عمده فعالیتهای بنده در سایت شخصی خودم انجام میشد یک آموزشی را بر روی سایت قرار داده بودم با عنوان دست یابی به فایلهای مخفی موجود در سی دی و دی وی دی  در همین پست کاربری در مورد این آموزش نظری ثبت کرده بود و خواستار راهنمایی جهت دستیابی به فایلهای موجود در سی دی و یا دی وی دی شرکت پرند(کینگ) شده بود که بنده راهنمایی های لازم را با توجه به اینکه این مجموعه نرم افزار برایم در دسترس نبود را توضیح دادم.اما ایشان موفق به شکستن قفل سی دی ها نشده بود بنده در همان آموزش قول داده بودم که در صورتی که این مجموعه نرم افزاری در دسترس برای اینجانب باشد قفل آن را شکسته و آموزش این کار را نیز بر روی سایت قرار خواهم داد.در نظری که ایشان برایم ارسال کرده بود ذکر شده بود دستیابی به فایلهای Setup کلیه نرم افزارها امکان پذیر نمی باشد اما امکان ایمیج گیری از کل   DVD با استفاده ازنرم افزار خاصی  وجود دارد .خوب با کمی بررسی متوجه این موضوع شدم که با کلیک بر روی "باز کردن" فایلهای راهنمایی و سریال و یا کرک نرم افزار ها در دسترس می باشند اما فایل نصب نرم افزارها(setup) در دسترس نمی باشد.به عنوان نمونه در DVD11 به نرم xilisoft audio converter pro 6.2.0  بروید.سپس بر روی "باز کردن پوشه" کلیک کنید با این کار پنچره که فایلهای کرک و فایل راهنمای نصب، نمایش داده می شود، اما خبری از فایل Setup (نصب) وجود ندارد که بتوانیم آن را بر روی کامپیوتر خود کپی کنیم و تنها راه استفاده از نرم افزار استفاده از دکمه "نصب برنامه" موجود در اتوران می باشد.

King2012

پویا پارسا داداشی بازدید : 232 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (1)

یا محول الحول و الاحوال

کیست که نداند بهار، طراوت و سرزندگی حاصل گذر از سردی و سختی زمستان است. بی ‏شک، دگرگونی طبیعت آموخته ‏هایی دارد که اگر عمیق بیندیشیم آیتی خواهد شد برایمان، تا امیدوارانه بپرورانیم و بسازیم. با توجه به فرار رسیدن سال نو مدیران سایت هدیه باور نکردنی برای شما عزیزان در نظر گرفته اند.این هدیه ناقابل تقدیم به کاربران سایت بی کران.از این پس درخواست جدیدترین کرک و یا سریال نرم افزارها بر عهده شما عزیزان و ارسال کرک و سریال درخواستی برای استفاده شما عزیزان بر روی سایت بی کران بر عهده ی ما.کافیست از قسمت نظرات همین پست استفاده کنید.تا در کمترین زمان ممکن پاسخ را دریافت کنید.

پویا پارسا داداشی بازدید : 639 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

 سلام. امروز قصد دارم تا با استفاده از نرم ا فزار Nero WaveEditor   ،صدای فایلهای صوتی که کم هستند رو بالا ببریم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از یک فایل صوتی را استفاده می کنید که صدای آن بسیار پایین است و با اینکه صدار اسپیکر را در بالاترین سطح ممکن تنظیم می کنید اما همچنان تاثیری در بالا رفتن صدای فایل صوتی مورد نظرندارد. امروز می خوام با استفاده از نرم افزار Nero WaveEditor   این مشکل را رفع کنم که  با استفاده از اون می تونید صدای فایلهای صوتی خود را به سطح بالا تری از حالت معمولی ببرید.دلیل انتخاب نرم افزار Nero WaveEditor   اینکه احساس می کردم همه ی شما عزیزان از نرم افزار Nero   استفاده کرده باشید و یا فکر می کردم نرم افزار Nero   را همه ی شما عزیزان در درسترس دارید. خوب برای شروع نیاز به تذکر نکته ای است و آن اینکه اگر شما نرم افزار   Nero   را از قبل بر روی سیستم به صورت کامل نصب کرده اید Nero WaveEditor   نیز قطعاً بر روی سیستم شما نصب شده است ولی اگر این چنین نیست به صورت زیر عمل کنید در هنگام نصب به هنگامی که به صفحه با عنوان    Select Installation Type   رسیدید گزینه دوم یعنی  Custom   را انتخاب کنید و بر روی Next   کلیک کنید

ترمیم فایلهای صوتی

 

پویا پارسا داداشی بازدید : 362 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)
سلام .در این پست قراره پنهان کردن اطلاعات سی دی یا دی وی دی را براتون توضیح بدم.برای اینکار شما باید یه نرم افزار با نام CD Secure را که حجم کمی هم دارد را  دانلود کنید.بعد از دانلود نصبش کنید.خوب حالا میریم سر اصل مطلب  در این پست فرض می کنیم که شما یک سی دی اتوران دار ایجاد کرده اید(البته اگه اینطوری هم نباشه مشکلی نیست این نرم افزار برای هم کاربران قابل استفاده است در ادامه بحث توضیحات لازم آمده است) و قصد دارید زمانی که این سی دی در اختیار دیگران قرار داده می شود شخصی نتواند از اطلاعات شما در درون دیسک کپی بردار کند. یعنی تنها راه دسترسی به اطلاعاتی را که شما بر روی سی دی قرار داده اید از طریق همان محیط اتوران سی دی باشد.به طور فرض، اگر شما نرم افزاری را درون سی دی اتوران دار قرار داده اید و کلیدی برای نصب آن نیز وجود دارد که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند نرم افزار را نصب کند و دوست ندارید که کاربر با Openکردن دیسک فایل اینستال این نرم افزار را بر روی هارد خود کپی کند.شما می توانید از این نرم افزاربه جهت پنهان کردن اطلاعات دیسک کمک بگیرید.عملکرد این نرم افزار اینکه تمام پوشه های(Folder) که تمایل به حفاظت از آنها در برابراستفاده کننده گان از سی دی را دارید می توانید با پنهان کردن آنها انجام دهید.به دو نکته باید توجه کنید اول آنکه این نرم افزار تنها قادر به پنهان کردن پوشه ها می باشد نه سایر فایلها یعنی اگر قصد دارید فایلی را پنهان کنید باید ابتدا آن را درون پوشه ای قرار داده و سپس آن را با استفاده از این نرم افزار حفاظت کنید.دوم انکه برای ایکه بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید باید قبل از رایت پروژه بر روی دیسک آن را به صورت ایمیچ با پسونiso بر روی هارد دیسک خود ذخیره کرده باشید. دلیل انکه ایمیچ باید با پسوند iso باشدبه نظرم برای اشخاصی که حتی در حد بسیار پایین با کامپیوتر کار کرده باشد کاملاً مشخص است در غیر این صورت بگید تا توضیح مفصلی در مورد فرمتهای مختلف ایمیچ برای شما عزیزان در پستی جدید بر روی سایت قرار بدم. کار با این نرم افزار بسیار ساده است ولی معمولاً عزیزان نمی داند که کارایی این نرم افزار در چه مواقع ای مورد استفاده قرار می گیرد.که انشاالله در این پست با آن آشنا می شوند.من از قبل یک پروژه سی دی اتوران دار را بر روی هارد دیسک خود با فرمت iso ذخیره کرده ام و قصد دارم پوشه ای که تمام نرم افزار ها درون آن قرار داده شده اند را پنهان کنم و سپس آن را بر روی دیسک جدیدی رایت کرده و در اختیار دیگران قرار دهم.اگر از نرم افزار AutoPlay Media Studio استفاده می کنید می توانید به صورت مستقیم قبل از رایت، پروژه اتوران را با فرمت iso بر روی هارد دیسک خود ذخیره کنید.در صورتی که از نرم افزار دیگری استفاده می کنید باید بررسی کنید که آیا امکان ذخیر سازی با فرمت ios قبل از رایت بر روی دیسک در این نرم افزار وجود دارد یا خیر .البته اکثر نرم افزارهای که برای ساخت سی دی های اتوران دار مورد استفاده قرار می گیرد چنین امکانی را دارند ولی اگر اینچنین نبود و تنها شما قادر به رایت پروژه بر روی دیسک(سی دی) بودید ابتدا آن را رایت کرده و سپس با استفاده از نرم افزار های ایمیچ گیری یک ایمیچ با فرمت ios از آن تهیه کنید.با این کار شما می توانید به خود اجازه کار بر روی این سی دی اتوران دار را بدهید.¬¬¬¬در واقع این فرمت قابل ویرایش است.
پویا پارسا داداشی بازدید : 2311 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (2)

با سلام.چه خوب است که انسان هر آنچه را که آموخته است در اختیار هم نوعان خود قرار دهد، حتی اگر فقط یک نفر از آن استفاده کند، کافی است.چه خوب است چند لحظه ای به عظمتش فکر کنیم، فقط فکر و در دل تحسین ...

 در ریاضیات بسیاری از روش ها هستندکه می توان با استفاده از آنها حل سخت ترین و پیچیده ترین مسائل را به صورت کاملاً ساده مبدل کرد. یکی از این روش ها، روشی است که عنوان این مقاله آموزشی می باشد یعنی تجزیه کسر ها. این روش را معمولاً در ریاضی یک پایه تدریس می کنند و شاید به دلیل گذشت زمان دانشجویان هنگامی که وارد ترم های بالاتر می شوند بخش هایی از این روش و یا تمام قسمت های این روش را کاملاً فراموش کرده باشند. با توجه به اینکه این روش تقریباً در تمام دروس مهندسی برق از جمله مدارهای الکتریکی 1 و 2 ،کنترل خطی، تجزیه و تحلیل سیستم ها و دروس پایه دیگر مانند ریاضی 1 و 2 ، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل و... بصورت مستقیم و غیر مستقیم برای حل مسائل، لازمه کار می باشند تصمیم به جمع آوری و انتشار این مقاله آموزشی کرده ایم.

تجزیه کسرها/ مولف : پویا پارسا داداشی/ویرایش علمی استاد محترم خانم صدف محرری

پویا پارسا داداشی بازدید : 397 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

سلام به همه ی شما عزیزان.امروز تصمیم دارم که ورود به ویندوز تنها به وسیله فلش مموری را به شماآموزش بدهم.برای توضیح بیشتر از یک مثال ساده شروع میکنم.همه شما عزیزان برای ورود به خانه از یک کلید استفاده می کنید.برای باز کردن هر قفل باید از کلید مخصوص آن قفل استفاده کنید. این نرم افزار نیز به همین ترتیب عمل میکند.یعنی کلید شما برای ورود به خانه(ویندوز) در اینجا فلش مموری شما می باشد و قفل شما هر یک از پورتهای USB سیستم شما . برای ادامه کار نرم افزار Rohos Logon Key را به شما معرفی کرده و آموزش استفاده از آن را توضیح می دهم.من چند سال پیش از نرم افزار مشابه این نرم افزار با نام ID USB Lock Key استفاده می کردم که امکانات کمتری نسبت به این نرم افزار داشت.چند روز پیش در یکی از سایت ها این نرم افزار را دیدم و از انجایی که از کارکرد این نرم افزار بسیار راضی هستم تصمیم به ارسال این پست به جهت معرفی و آموزش استفاده از این نرم افزار را گرفتم. به معرفی نرم افزار به صورت مفصل می پردازم:

در دنياي ديجيتال، امنيت حرف اول را مي‌زند و به ‌همين دليل روش‌هاي مختلفي جهت حفظ امنيت كاربران ايجاد شده است. نرم‌افزارهاي ضدويروس، ضدجاسوسي، نرم‌افزارهاي كنترلي، الگوريتم‌هاي رمزنگاري و... همگي نمونه‌هايي از اين روش‌ها به‌شمار مي‌رود. سيستم‌عامل ويندوز نيز از اين قاعده مستثنا نيست و ابزارهاي مختلفي را براي حفظ امنيت كاربران در خود جاي داده است كه يكي از اين ابزارها، پشتيباني از قابليت تخصيص رمز براي ورود به محيط كاربري در ويندوز است. به كمك اين قابليت شما مي‌توانيد به نام كاربري خود در ويندوز يك رمز عبور اختصاص دهيد تا هيچ كاربر ديگري بجز خود شما كه رمز عبور را در اختيار دارد، قادر نباشد از رايانه استفاده كند. تا اينجاي كار همه چيز خوب است! اما همان‌طور كه مي‌دانيد با گسترش نرم‌افزارهاي رمزياب و افزايش اطلاعات و دانش كاربران، براحتي مي‌توان از اين‌گونه روش‌هاي محافظتي عبور كرد. در بسياري از موارد نيز وارد كردن رمزعبور در محيط‌هايي كه كاربران ديگر نيز وجود دارند، موجب مي‌شود رمز شما فاش شود يا نصب نرم‌افزارهاي جاسوسي روي رايانه موجب افشاي رمز شما ‌شود

فلش مموری خود را به کلید ورود به ویندوز تبدیل کنید

 

 

پویا پارسا داداشی بازدید : 959 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

سلام به هم شما عزیزان. با توجه به خصوصیات نرم افزار KMplayer   می دانم که اکثر شما عزیزان از این نرم افزار حتی برای یک بار هم که شده استفاده کرده اید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فیلمی رابااختلاف زاویه با سطح افق ظبط کرده باشیداین مشکل برای اکثر فایل های mp4و   3gp بسیار به چشم می آید. به طور مثال اگر با موبایل خودتان فیلم ظبط کرده باشید در بعضی از مواقع مجبور به چرخاندن گوشی موبایل برای ظبط تمام حوادث اتفاق افتاده در صحنه شده اید و هنگامی که این فیلم ظبط شده را بر روی کامپیوتر خود تماشا می کنید به دلیل آنکه به هنگام فیلم برداری دوربین را چرخانده اید فیلم نیز با چرخش نمایش داده می شود . امروز قصد دارم که به یکی از امکانات نرم افزار KMplayer بپردازم تا با هم بتونیم این مشکل رو رفع کنیم. در حقیقت نرم افزار KMplayer به شما امکان چرخش فیلم را در به هنگام پخش می دهد. برای اینکار نرم افزار را اجرا کنید.با نگه داشتن دو کلید(O+Ctrl) فیلم مورد نظر را وارد نرم افزار کنید.

آموزش چرخش فیلم در نرم افزار KMplayer

پویا پارسا داداشی بازدید : 236 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

باسلام.با توجه به گسترش خرید لپتاپ بر خود لازم دانستم که لیست تمام سایتهای ارائه دهنده ی درایور اکثر مارکهای مختلف رو در این سایت برای شما عزیزان قرار دهم.برای دانلود درایورها ابتدا وارد سایت مربوط به مارک لپ تاپ خود  شوید و سپس مدل لپ تاپ را تایپ و شروع به جستجو را کلیک کنید:

درایور لپ تاپ | انواع مارک

پویا پارسا داداشی بازدید : 747 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

سلام. امروز می خوام یکی دیگراز امکانات جالبی که نرم افزار KMplayer در اختیار شما قرار می دهد را به شما معرفی کنم.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به هنگام تماشای یک فایل تصویری صحنه ی زیبای را تماشا کرده و خیلی دوست داشته باشید که از آن صحنه عکسی را تهیه کنید. شاید برای انجام این عمل سریعاً به سراغ اینترنت رفته و به دنبال نرم افزاری باشید که امکان گرفتن عکس از فیلم را برای شما فراهم کند. بله از این نوع نرم افزار ها بسیار اند ولی فرق یک کاربر حرفه ای با یک کاربر معمولی این است که حداکثر استفاده از نرم افزار هایی که بر روی سیستم اش نصب است را قبل از به دنبال گشتن سایر نرم افزار فرا گیرد.خوب مطمئناً بر روی اکثر سیستم های شما عزیزان نرم افزار KMplayer نصب است.امروز می خوام آموزش عکس گرفتن از فیلم با نرم افزار محبوب KMplayer را به شما یاد بدم. زمانی که استفاده از ویندوز 98 رواج داشت خوب یادمه که برای عکس گرفتن از یک صحنه فیلم باید از نرم افزار های خاصی استفاده می کردیم ولی امروزه با آمدن نرم افزار قدرتمند KMplayer دیگر نیاز به نصب سایر نرم افزار ها نیست. برای اینکه بتوانید عکسی را از فیلم تهیه کنید به این ترتیب عمل کنید.نرم افزار KMplayer را اجرا کنید با فشردن دو کلید Ctrl+O پنچره جدیدی نمایش داده می شوددر این پنچره شما می توانید به جهت ورود فیلمی که صحنه دلخواه در آن موجود می باشد از آن استفاده کنید. به مسیر فیلم مورد نظر رفته و سپس با انتخاب آن بر روی Open کلیک کنید.

عکاسی از فایل تصویری

پویا پارسا داداشی بازدید : 634 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (1)

سلام.امروز با هدف آموزش نرم افزار قدرتمندMATLAB  این پست را ارسال می کنم. در این پست آموزش مشتق گیری و محاسبه حد از توابع ریاضی را با استفاده از نرم افزار MATLAB   را به شماآموزش خواهم داد. ابتدا باید مختصری در مورد نرم افزار مطلب صحبت کنیم:

متلب (MATLAB  ) نام یکی از نرم‌افزارهای رایانه‌ای برای انجام محاسبات ریاضی است. واژهٔ متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه‌است که از ترکیب دو واژهٔ MATrix   و LABoratory   ایجاد شده‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه‌است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند.
کار کردن با ماتریس‌ها در
Matlab   بسیار ساده است. در حقیقت تمام داده‌ها در Matlab   به شکل یک ماتریس ذخیره می‌شوند. برای مثال یک عدد (اسکالر) به شکل یک ماتریس ۱*۱ ذخیره می‌شود. یک رشته مانند «Whale is the biggest animal  » به شکل ماتریسی با یک سطر و چندین ستون (که تعداد ستون‌ها به تعداد کاراکترهاست) ذخیره می‌شود. حتی یک تصویر به شکل یک ماتریس سه بعدی ذخیره می‌گردد که بُعد اول و دوم آن برای تعیین مختصات نقاط و بُعد سوم آن برای تعیین رنگ نقاط استفاده می‌شود. فایل‌های صوتی نیز در Matlab   به شکل ماتریس‌های تک ستون (بردارهای ستونی) ذخیره می‌شوند. بنابراین جای تعجب نیست که Matlab   مخفف عبارت Matrix Laboratory   باشد. علاوه بر توابع فراوانی که خود Matlab   دارد، برنامه‏نویس نیز می‏تواند توابع جدید تعریف کند.
 

آموزش نرم افزار مطلب

 

پویا پارسا داداشی بازدید : 466 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)

با سلام. چند وقتی هست که پست جدیدی بر روی سایت قرار داده نشده بود البته عدم قرار گیری مطالب جدید به  دلیل وجود برخی مشکلات بوده است. به هر حال از شما عزیزان عذر می خواهیم. در تاریخ 02 مهر کاربری سئوالی را در قسمت نظرات پست آموزشی ارسالی با عنوان "آموزش مخفی سازی فایلها د ر سی دی ها..." به ثبت رسانده بود مبنی بر اینکه از سی دی های یک شرکت ارائه دهنده پکیچ نرم افزاری ایمیچ تهیه کرده است و این ایمیچ با استفاده از ساخت درایو مجازی کاملاً قابل استفاده است اما امکان دسترسی و کپی فایلهای موجود در سی دی ها وجود ندارد. ازما خواستار راهنمایی شده بودند که من هم به دلیل احترام خاصی که برای کاربران قائل هستم این پست را به جهت رفع مشکل این کاربر عزیز ارسال کرده ام و امیدوارم برای سایر کاربران سایت نیز مفید واقع گردد.خوب امروز قصد داریم که با استفاده از یک نرم افزار به فایلهای که در سی دی و یا دی وی دی به طور معمولی قابل مشاهد نیستند دسترسی پیدا کنیم و از آنها کپی برداریی کنیم.برای این عملکرد نرم افزارهای زیادی از شرکتهای مختلف ارائه شده اند اما من قصد دارم از نرم افزار IsoBuster 1.8.0.4   استفاده کنم .دلیل انتخاب این نرم افزار سادگی استفاده از آن ، دانلود سریع و آسان آن از اینترنت و رایج بودن این نرم افزار برای کاربران می باشد.ابتدا نرم افزار   IsoBuster   را تهیه کنید(در صورتی که تمایل به قرار گیری این نرم افزار برای دانلود در همین سایت دارید از قسمت نظرات همین پست اقدام به ثبت نظر کنید). نرم افزار را نصب کنید نصب این نرم افزار بسیار آسان می باشد.حال سی دی های را که قصد دسترسی به فایلهای مخفی موجود در آن را دارید در سی دی رام و یا از طریق ساخت درایو های مجازی(در صورتی که نیاز به آموزش استفاده از دریواهای مجازی را دارید به پست آموزشی مربوطه مراجعه کنید) آن رابه حالت اجرا در آورید.

 نر م افزار   IsoBuster   رااز مسیر زیر اجرا کنید:

Start/all program/ Smart Projects/ IsoBuster/ IsoBuster

دستیابی به فایلهای مخفی سی دی ها

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بزرگترین ضعف این سایت کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1393
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 11,538
  • بازدید کلی : 125,545