loading...
بی کران
م-ح بازدید : 251 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (1)

نت تاپ چیست؟

یک رایانه درابعاد کوچک است حدود  W) x 135(D) x 25(H)mm ,~ 450g) که تمامی قابلیتهای یک رایانه را درخود جای می دهد و به عنوان رقیب اصلی رایانه های رومیزی معمولی می باشد.علت نامگذاری این رایانه به این نام این است که NetTop از دو کلمه نت (Internet) و تاپ (Desktop) به معنای میزکار تشکیل شده است.

 

علیرضا زمانی بازدید : 2034 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

Internet Download Manager هوشمند ترین و قدرتمندترین نرم افزار جهت دریافت انواع فایل ها با استفاده از حداکثر سرعت اینترنت شما می باشد. همواره می توانید آخرین نسخه نرم افزار IDM را به همراه فایل فعال سازی آن از وب سایت بی کران دریافت نمایید.

علیرضا زمانی بازدید : 327 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برنامه PNGOUTWin عنوان نرم افزاری است که در این مطلب قصد داریم شما را با آن آشنا سازیم. این نرم افزار یک نرم افزار بهینه ساز عکس PNG در رایانه می باشد. منظور از کلمه ی بهینه ساز یک فشرده ساز است که بتواند حجم فایل های عکس را کاهش دهد و در عین حال سعی بر بالا نگه داشتن کیفیت عکس داشته باشد. نرم افزار کم حجم کردن عکس PNG می تواند برای وب مستر های ایرانی بسیار مفید باشد زیرا سرعت کم اینترنت و هزینه ی بالای پهنای باند هاستینگ ها وبسمتر ها را مجبور میسازد تا از عکس هایی با حجم کمتر و کیفیت پایین استفاده نمایند.

 

علیرضا زمانی بازدید : 260 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Point Folder برنامه ای از سایت بی کران است که با آن شما می توانید لیستی از فایل ها و فولدر های موجود در سیستم تان را در یک فایل متنی و یا یک فایل HTML ایجاد کنید. امکان کاتالوگ سازی لیست فایل ها می تواند به شما برای مجموعه کردن فایل های موسیقی، عکس ها، نرم افزار ها و یا هرچیز دیگری فقط با چند کلیک ساده کاتالوگ کنید. برنامه کاربردی Point Folder چند نوع فرمت خروجی به شما پیشنهاد می کند: فایل html، فایل متنی، و فایل های متنی بدون فرمت (unformatted plain-text) و تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب فایل های مورد نیاز برای ورودی، نوع خروجی و محل ذخیره فایل ها می باشد.

علیرضا زمانی بازدید : 341 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

TuneUp 360 نرم افزاری دیگر از کمپانی Wondershare برای مشکل یابی و آنالیز سیستم میباشد. پیغام های خطا در سیستم عامل های ویندوز علاوه بر مشکل ساز بودن و در طول زمان باعث افت سرعت سیستم و در نتیجه در یک روز منجر به سقوط سیستم می شود. این نرم افزار مشکل یابی سیستم با آنالیز کردن پردازش کننده و مدیریت کل سیستم و عیب یابی مشکلات سیستم، سرعت سیستم شما را بهینه کرده و به طول عمر سیستم شما می افزاید.

علیرضا زمانی بازدید : 265 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار HiDownload از سایت بی کران یک نرم افزار مدیریت دانلود سریع قدرتمند چند رشته ای است اجازه می دهد تا فایل های (و یا لیستی از فایل ها) از وب و سایت های FTP در حالی که حداکثر پتانسیل اتصال به اینترنت شما می باشد را دانلود کنید. همچنین پشتیبانی از جریان های چند رسانه ای و RTSP (زمان واقعی جریان پروتکل) با قابلیت ادامه دانلود فایل در فیلم، موسیقی و ضبط ویدئو و صدا، ضبط رادیو از اینترنت و ... را برای شما میسر میکند. HiDownload طوری طراحی شده که علاوه بر دانلود از اینترنت با نهایت سرعت میتواند نرم افزار خوبی برای مدیریت دانلود باشد. علاوه بر این تمام ویژگی های استاندارد جهت مدیریت دانلود از جمله برنامه ریزی، تاریخچه دانلود، نظارت کلیپ برد، دانلود مقاله و نیز پیش نمایش فایل های فشرده و ... را داراست.

علیرضا زمانی بازدید : 220 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

XUS PC Lock نرم افزاری جدید و جالب برای قفل کردن کامپیوتر می باشد. قبل از اینکه از این نرم افزار امنیتی استفاده کنید، باید الگوی قفل شدن را مشخص کنید. بدین ترتیب بار دیگر شما Lock Screen را مشاهده خواهید کرد و برای وارد شدن به کامپیوتر خود باید توسط موس الگویی را که از پیش مشخص کرده اید رسم کنید. XUS PC Lock می تواند کل کامپیوتر شما را نیز قفل کند. می توان گفت XUS PC Lock یکی از پر امکانات ترین نرم افزارهای قفل کردن کامپیوتر تا به امروز می باشد که دارای گزینه های قابل دستکاری فراوان می باشد. سایت بی کران به کسانی که از این روش قفل کردن در سیستم عامل آندروید استفاده می کنند و به آن عادت دارند پیشنهاد می کند این نرم افزار را از دست ندهید.

 

علیرضا زمانی بازدید : 268 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

Power Notes نرم افزاری از سایت بی کران که به شما در ایجاد یادداشت های رومیزی دسکتاپ کمک میکند. ایجاد یادداشت ها برای یادآوری کار، قرار ها، فعالیت ها و نوت های مهم با قابلیت زمانبندی، یادآوری، و سازماندهی از امکانات اصلی این نرم افزار یاد آوری به حساب می آید. Power Notes به هیچ وجه فضای کاری شما را اشغال نمی کند و شما در مواقع نیاز با رفتن بر روی میتوانید آن را فعال کرده و از آن استفاده کنید. در غیر اینصورت نرم افزار در مکان از قبل مشخص شده مخفی میشود و جلوی دست و پا نیست اما همیشه جلوی چشم شماست! همچنین زمان بندی برای هر یادداشت برای با خبر سازی و تنظیمات نمایشی متعدد از قبیل نوع فونت و رنگ و ... از ویژگی های این نرم افزار کاربردی است.

سجاد فتاح بازدید : 273 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

با سلام خدمت کاربران گرامی

در زیر معرفی و لینک دانلود یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه Image قرار داده شده است.

با استفاده از این برنامه می توانید بدون از دست دادن خواص یک CD مانند بوت بودن، فایلی را در آن وارد کرده یا حذف کنید و یا یک CD یا DVD را Bootable کنید.

با استفاده از این برنامه می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

- وارد کردن یا حذف مستقیم فایل در Image یک CD یا DVD

- تبدیل انواع Image‌های CD و DVD به یکدیگر مانند NRG به ISO و برعکس

- فشرده کردن فایلهای ISO

- Image گرفتن از CD و DVD و فلاپی و حافظه فلش و هارد به صورت ISO و فرمت های دیگر

- انتقال اطلاعات بوت یک CD مانند CD ویندوز به CD دیگر و Bootable کردن آن

- پشتیبانی از بیشتر فرمت های Image از CD و DVD

- امکان رایت Image بر روی CD و DVD

- دارا بودن درایو مجازی برای استفاده مجازی از همه انواع فرمت Image

و ...

این برنامه یک برنامه فوق العاده و حرفه ای و بی نظیر است که بیکران آخرین نسخه آن را در اختیار شما قرار می دهد.

با این برنامه می توانید حافظه فلش یا USB را بوت کنید و مثلا Image بوت CD ویندوز را بر روی USB Disk رایت کنید و ویندوز را از این طریق نصب کنید.

علیرضا زمانی بازدید : 230 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه دیسک های سرد و یا فلش مموری ها در زندگی روزمره نقش مهمی دارند طوری که هر شخصی برای انتقال اطلاعات خود از فلش استفاده میکند و یا آن را در اختیار دیگران قرار میدهند. حفاظت کامل از فلش ها و مخفی نگه داشتن اطلاعات سری به دور از دسترس دیگران و هکر ها کار نسبتا دشواری است. با نرم افزار MyUSBOnly شما میتوانید چه در سیستم خود و چه در سیستم های دیگر از اطلاعات خود محافظت کنید.همچنین اجرای مخفیانه و انتقال اطلاعات بصورت پنهان از قابلیت های این برنامه حفاظت فلش است.

در واقع بوسیله نرم افزار جلوگیری از سرقت اطلاعات براحتی میتوانید فلش خود را مدیریت کنید و با قفل پورت USB امنیت سیستم را برقرار کنید. همچنین باخبر سازی از اتصال فلش غیرمجاز به سیستم شما از طریق ایمیل و یا فایل syslog از ویژگی های مهم این نرم افزار است که میتواند مورد توجه قرار گیرد. هم اکنون میتوانید نسخه جدید نرم افزار MyUSBOnly را بصورت مستقیم از سایت بی کران دانلود کنید.

علیرضا زمانی بازدید : 221 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


برنامه PC Auto Shutdown نرم افزار مفید و پرکاربردی برای خاموش کردن کامپیوتر، روشن کردن، راه اندازی مجدد و قرار دادن در حالت اسلیپ کامپیوتر از سایت بی کران است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا بخواهید بدلیل مسائل زمانی سیستم را در ساعت مشخصی در زمان غیبت شما خاموش یا روشن شود اما اینکار بدون نرم افزار ممکن نیست، در واقع نرم افزار PC Auto Shutdown با دارا بودن یک لیست از زمان های تعیین شده از طرف شما کنترل سیستم را بصورت کامل بدست میگیرد و سیستم را بصورت خودکار در وضعیت تعیین شده شما (خاموش، روشن و ...) قرار میدهد. خاموش کردن کامپیوتر بر اساس نیازهای روزانه و هفتگی و همچنین پاک کردن کش و کوکی های اینترنت بر اساس زمان های تعیین شده بوسیله شما از جمله عواملی است که میتواند از حریم خصوصی شما محافظت کند.


علیرضا زمانی بازدید : 5998 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (8)

با توجه به اینکه برنامه Internet Download Manager یکی از پر کاربردترین برنامه های مدیریت دانلود میباشد و از طرفی دارای کرک و شماره سریال میباشد و اکثر سایتها این فایها را به صورت تست نشده بر روی سایت قرار میدهند کاربران با مشکلات زیادی روبرو میشوند از این جهت ما امروز فایل های اصلی و تست شده رو برای شما آماده کرده ایم.


                                          

پویا پارسا داداشی بازدید : 232 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (1)

یا محول الحول و الاحوال

کیست که نداند بهار، طراوت و سرزندگی حاصل گذر از سردی و سختی زمستان است. بی ‏شک، دگرگونی طبیعت آموخته ‏هایی دارد که اگر عمیق بیندیشیم آیتی خواهد شد برایمان، تا امیدوارانه بپرورانیم و بسازیم. با توجه به فرار رسیدن سال نو مدیران سایت هدیه باور نکردنی برای شما عزیزان در نظر گرفته اند.این هدیه ناقابل تقدیم به کاربران سایت بی کران.از این پس درخواست جدیدترین کرک و یا سریال نرم افزارها بر عهده شما عزیزان و ارسال کرک و سریال درخواستی برای استفاده شما عزیزان بر روی سایت بی کران بر عهده ی ما.کافیست از قسمت نظرات همین پست استفاده کنید.تا در کمترین زمان ممکن پاسخ را دریافت کنید.

پویا پارسا داداشی بازدید : 236 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

باسلام.با توجه به گسترش خرید لپتاپ بر خود لازم دانستم که لیست تمام سایتهای ارائه دهنده ی درایور اکثر مارکهای مختلف رو در این سایت برای شما عزیزان قرار دهم.برای دانلود درایورها ابتدا وارد سایت مربوط به مارک لپ تاپ خود  شوید و سپس مدل لپ تاپ را تایپ و شروع به جستجو را کلیک کنید:

درایور لپ تاپ | انواع مارک

م-ح بازدید : 722 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (1)
کتاب الکترونیکی - ایبوک کتاب

کتاب فوق العاده راهنمای کامل و جامع SQL Server 2012 را که از سایت نرم افزاری دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب آموزشی الکترونیکی کتاب مرجع کامل و قطعی برای SQL می باشد. این کتاب راهنما جیبی تمامی سوالات شما را در این باره پاسخ خواهد گفت. شما در این کتاب ارزشمند با صرف کمترین زمان ممکن می توانید بهترین نتیجه را کسب کنید و اطلاعات خود را در زمینه آموزش SQL 2012 به بالاترین سطح برسانید.
این
کتاب آموزش های خود را با استفاده از دستورالعمل ها، جداول و فهرست ها به شما ارائه می دهد. اگر شما یک برنامه نویس حرفه ای هستید می توانید با مطالعه این کتاب آموزش اس کیو ال 2012 تجربیات خود را تکمیل کنید و اگر یک برنامه نویس تازه کار و آماتور هستید با مطالعه این کتاب آموزش SQL 2012 اطلاعات زیادی را کسب خواهید کرد. کتاب SQL Server 2012 که توسط مایکروسافت منتشر شده است در 592 صفحه و در فرمت پی دی اف آماده دانلود می باشد.

Microsoft SQL Server 2012 Pocket Consultant - دانلود کتاب آموزش اس کیو ال 2012

م-ح بازدید : 242 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)

امکانات فراوان نرم افزار PhotoDirector برای ویرایش عکس ها شامل ، قلمو های تنظیماتی منحصر به فرد، متعادل کننده میزان رنگ سفید، کاهش نویز عکس ها و ... می باشد. شما می توانید تنظیمات دلخواه خود را ذخیره کنید و به صورت مستقیم از طریق نرم افزار روی سایت Directzone.com قرار دهید تا دیگران نیز بتوانند از آنها استفاده کنند.امکانات داینامیک این نرم افزار می تواند در خلق عکس های زیبا به شما کمک شایانی کند. پشتیبانی از فرمت عکس های RAW مربوط به دوربین های DSLR از امکانات مفید آن بوده تا شما بتوانید خلاقیت های خود را در محیط ویرایش غیر تخریبی این نرم افزار پرورش دهید. مدیریت تعداد زیادی عکس در PhotoDirector بسیار ساده می باشد.

م-ح بازدید : 384 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)

PomodoroApp یک نرم افزار رایگان با امکانات حرفه ای برای افزایش بهره وری شخصی با استفاده از تکنیک های Pomodoro است. تکنیک Pomodoro یک متد ساده و موثر در مدیریت زمان است که توسط Francesco Cirillo در دهه 1980 خلق شد. این متد هم اکنون توسط تیم های حرفه ای و افراد مختلف در سراسر دنیا تجربه شده است.
امکانات نرم افزار PomodoroApp :
- از فواید این نرم افزار می توان به تمرکز روی کار، استراحت های مکرر برای شادابی، حواسپرتی کمتر و غیره بدون داشتن یک جریان کاری دیگر اشاره کرد.
- بررسی تمامی فعالیت ها : اطلاعات خام و دیگر معیارهای مورد علاقه را رده بندی کرده و کنار هم جمع کنید و تمامی Pomodoro های تکمیل شده، Pomodoro های ناقص رها شده، برنامه ریزی نشده ها ، فوریت ها و انقطاع ها را بررسی کنید.
- مشاهده سوابق انتخاب تکنیک Pomodoro و یادگیری روش سنجش خودتان، مشاهده چگونگی کارها و توسعه ارزش استمرار

م-ح بازدید : 336 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)

محافظ صفحه نمایش آکواریم که نام اصلی آن SereneScreen Marine Aquarium می باشد ، یکی از مشهورترین اسکرین سیورهای ویندوز است. این اسکرین سیور یکی از واقع گرایانه ترین شبیه سازهای آکواریوم دریایی بوده که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. ماهی ها و اشیاء کاملا 3 بعدی طراحی شده اند و رفتار ماهی ها کاملا زنده به نظر می رسد. البته افکت های صوتی و حباب های موجود در آب نیز به زیبایی این محافظ صفحه نمایش افزوده اند.
جلوه های ویژه و عملکردهای این آکواریم دریایی آن را به یکی از زیباترین و حرفه ای ترین اسکرین سیورهای دنیا تبدیل کرده است. برخلاف دیگر نمونه های مشابه این نرم افزار، در SereneScreen Marine Aquarium هیچ گونه مشکل گرافیکی مشاهده نخواهید کرد و تصاویر کاملا واقع گرایانه خواهند بود تا صفحه مانیتور شما به یک آکواریوم واقعی تبدیل شود!
بعد از سال ها برنامه نویسی، بالاخره نسخه جدید این اسکرین سیور محبوب وارد بازار شد. تمامی جزئیات این نرم افزار دوباره بازنویسی شده است تا شما یک محیط کاملا 3 بعدی را با استفاده از امکانات کارت گرافیک های مدرن امروزی ، در اختیار داشته باشید.

م-ح بازدید : 268 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (1)

LeaderTask نرم افزاری مناسب یک انسان مدرن برای مدیریت کارهای تجاری است. این نرم افزار دارای یک سیستم هوشمند برای مدیریت پروژه ها ، کارها، تماس ها و وقایع می باشد. آیا به دنبال راهی ساده برای مدیریت امور تجاری خود هستید؟ LeaderTask به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. این نرم افزار دارای بخش هایی مانند زمان بندی، مدیریت اطلاعات شخصی، تقویم و کتاب آدرس است تا دیگر روش های قدیمی را کنار بگذارید. این نرم افزار که نسل جدیدی از ابزار مدیریت برنامه های کاری می باشد را امتحان کنید تا زمان آزاد بیشتری برای خود بیافرینید!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بزرگترین ضعف این سایت کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1393
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 800
  • بازدید سال : 11,544
  • بازدید کلی : 125,551