loading...
بی کران
علیرضا زمانی بازدید : 268 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

Power Notes نرم افزاری از سایت بی کران که به شما در ایجاد یادداشت های رومیزی دسکتاپ کمک میکند. ایجاد یادداشت ها برای یادآوری کار، قرار ها، فعالیت ها و نوت های مهم با قابلیت زمانبندی، یادآوری، و سازماندهی از امکانات اصلی این نرم افزار یاد آوری به حساب می آید. Power Notes به هیچ وجه فضای کاری شما را اشغال نمی کند و شما در مواقع نیاز با رفتن بر روی میتوانید آن را فعال کرده و از آن استفاده کنید. در غیر اینصورت نرم افزار در مکان از قبل مشخص شده مخفی میشود و جلوی دست و پا نیست اما همیشه جلوی چشم شماست! همچنین زمان بندی برای هر یادداشت برای با خبر سازی و تنظیمات نمایشی متعدد از قبیل نوع فونت و رنگ و ... از ویژگی های این نرم افزار کاربردی است.

سجاد فتاح بازدید : 273 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

با سلام خدمت کاربران گرامی

در زیر معرفی و لینک دانلود یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه Image قرار داده شده است.

با استفاده از این برنامه می توانید بدون از دست دادن خواص یک CD مانند بوت بودن، فایلی را در آن وارد کرده یا حذف کنید و یا یک CD یا DVD را Bootable کنید.

با استفاده از این برنامه می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

- وارد کردن یا حذف مستقیم فایل در Image یک CD یا DVD

- تبدیل انواع Image‌های CD و DVD به یکدیگر مانند NRG به ISO و برعکس

- فشرده کردن فایلهای ISO

- Image گرفتن از CD و DVD و فلاپی و حافظه فلش و هارد به صورت ISO و فرمت های دیگر

- انتقال اطلاعات بوت یک CD مانند CD ویندوز به CD دیگر و Bootable کردن آن

- پشتیبانی از بیشتر فرمت های Image از CD و DVD

- امکان رایت Image بر روی CD و DVD

- دارا بودن درایو مجازی برای استفاده مجازی از همه انواع فرمت Image

و ...

این برنامه یک برنامه فوق العاده و حرفه ای و بی نظیر است که بیکران آخرین نسخه آن را در اختیار شما قرار می دهد.

با این برنامه می توانید حافظه فلش یا USB را بوت کنید و مثلا Image بوت CD ویندوز را بر روی USB Disk رایت کنید و ویندوز را از این طریق نصب کنید.

علیرضا زمانی بازدید : 230 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

امروزه دیسک های سرد و یا فلش مموری ها در زندگی روزمره نقش مهمی دارند طوری که هر شخصی برای انتقال اطلاعات خود از فلش استفاده میکند و یا آن را در اختیار دیگران قرار میدهند. حفاظت کامل از فلش ها و مخفی نگه داشتن اطلاعات سری به دور از دسترس دیگران و هکر ها کار نسبتا دشواری است. با نرم افزار MyUSBOnly شما میتوانید چه در سیستم خود و چه در سیستم های دیگر از اطلاعات خود محافظت کنید.همچنین اجرای مخفیانه و انتقال اطلاعات بصورت پنهان از قابلیت های این برنامه حفاظت فلش است.

در واقع بوسیله نرم افزار جلوگیری از سرقت اطلاعات براحتی میتوانید فلش خود را مدیریت کنید و با قفل پورت USB امنیت سیستم را برقرار کنید. همچنین باخبر سازی از اتصال فلش غیرمجاز به سیستم شما از طریق ایمیل و یا فایل syslog از ویژگی های مهم این نرم افزار است که میتواند مورد توجه قرار گیرد. هم اکنون میتوانید نسخه جدید نرم افزار MyUSBOnly را بصورت مستقیم از سایت بی کران دانلود کنید.

علیرضا زمانی بازدید : 221 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


برنامه PC Auto Shutdown نرم افزار مفید و پرکاربردی برای خاموش کردن کامپیوتر، روشن کردن، راه اندازی مجدد و قرار دادن در حالت اسلیپ کامپیوتر از سایت بی کران است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا بخواهید بدلیل مسائل زمانی سیستم را در ساعت مشخصی در زمان غیبت شما خاموش یا روشن شود اما اینکار بدون نرم افزار ممکن نیست، در واقع نرم افزار PC Auto Shutdown با دارا بودن یک لیست از زمان های تعیین شده از طرف شما کنترل سیستم را بصورت کامل بدست میگیرد و سیستم را بصورت خودکار در وضعیت تعیین شده شما (خاموش، روشن و ...) قرار میدهد. خاموش کردن کامپیوتر بر اساس نیازهای روزانه و هفتگی و همچنین پاک کردن کش و کوکی های اینترنت بر اساس زمان های تعیین شده بوسیله شما از جمله عواملی است که میتواند از حریم خصوصی شما محافظت کند.


پویا پارسا داداشی بازدید : 699 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (2)

با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت و با احترام به شرکت نرم افزاری پرند ارائه دهنده مجموعه نرم افزاری کینگ(KING 2012).چند وقت پیش زمانی که عمده فعالیتهای بنده در سایت شخصی خودم انجام میشد یک آموزشی را بر روی سایت قرار داده بودم با عنوان دست یابی به فایلهای مخفی موجود در سی دی و دی وی دی  در همین پست کاربری در مورد این آموزش نظری ثبت کرده بود و خواستار راهنمایی جهت دستیابی به فایلهای موجود در سی دی و یا دی وی دی شرکت پرند(کینگ) شده بود که بنده راهنمایی های لازم را با توجه به اینکه این مجموعه نرم افزار برایم در دسترس نبود را توضیح دادم.اما ایشان موفق به شکستن قفل سی دی ها نشده بود بنده در همان آموزش قول داده بودم که در صورتی که این مجموعه نرم افزاری در دسترس برای اینجانب باشد قفل آن را شکسته و آموزش این کار را نیز بر روی سایت قرار خواهم داد.در نظری که ایشان برایم ارسال کرده بود ذکر شده بود دستیابی به فایلهای Setup کلیه نرم افزارها امکان پذیر نمی باشد اما امکان ایمیج گیری از کل   DVD با استفاده ازنرم افزار خاصی  وجود دارد .خوب با کمی بررسی متوجه این موضوع شدم که با کلیک بر روی "باز کردن" فایلهای راهنمایی و سریال و یا کرک نرم افزار ها در دسترس می باشند اما فایل نصب نرم افزارها(setup) در دسترس نمی باشد.به عنوان نمونه در DVD11 به نرم xilisoft audio converter pro 6.2.0  بروید.سپس بر روی "باز کردن پوشه" کلیک کنید با این کار پنچره که فایلهای کرک و فایل راهنمای نصب، نمایش داده می شود، اما خبری از فایل Setup (نصب) وجود ندارد که بتوانیم آن را بر روی کامپیوتر خود کپی کنیم و تنها راه استفاده از نرم افزار استفاده از دکمه "نصب برنامه" موجود در اتوران می باشد.

King2012

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بزرگترین ضعف این سایت کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1393
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 792
  • بازدید سال : 11,536
  • بازدید کلی : 125,543